BVC Nötkärnan Sävelången Familjeläkare, Alingsås

Om BVC Nötkärnan Sävelången Familjeläkare, Alingsås

Läkare, BVC- och distriktssköterskemottagning i nyrenoverade lokaler, plan 3 Hemsjögården.
Vi har distriktssköterskor med specialistkompetens inom diabetes, astma/KOL. Även tillgång till psykoterapeut och medicinsk fotvård. Samarbete sker med sjukgymnaster. Vi har både tidsbeställning samt "drop in" mottagning varje dag.Vi utför vanliga resevaccinationer, hälsoundersökningar, v g ring och beställ tid.

Rubingatan 1 D, 441 45, Alingsås - visa på karta

BVC Nötkärnan Sävelången Familjeläkare, Alingsås

2,8

14:23 - 31 okt, 2018 skrev:

Ja. En mycket noggrann undersökning. Bra förklaringar på ett vänligt sätt. Är mycket nöjd.

2,8