Nödinge Vårdcentral, Nödinge

Ale

Tidsbeställd mottagning för alla besök till läkare och sjuksköterska på tel 0303-977 70. Gällande provtagning har vi Drop in mottagning måndag till torsdag 08:00-14:30.
OBS! Ingen provtagning fredag. Waranprovtagning efter 10:30.

Vårdcentralen är öppen måndag till torsdag 08:00-17:00 och fredag 08:00-16:00.
Stängt för lunch 12:30-13:15 (vid akuta fall ring på dörrklockan).

Nödinge vårdcentral Praktikertjänst AB är en auktoriserad vårdcentral som drivs i Praktikertjänst regi. Besök gärna vår hemsida
och läs mer om oss.

Lista dig hos Nödinge Vårdcentral, Nödinge

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0303 - 977 70
Klockarevägen 14, 449 30, Nödinge - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

2,7

• 10:13 - 02 mar, 2018 skrev:

Går inte att komma fram. Bara telefonmeddelanden att det är fullt om man vill boka tid. Efter 9 på morgonen kan man inte nå dem.

2,5

• 13:19 - 16 jan, 2018 skrev:

Nu får ni skärpa er! vill ni inte ha kvar era patienter? Helt omöjligt att komma fram på tel, ringer 8.00, akut, och får telsvar: vi ringer upp 16.15. Tala om för mig hur man då skall kunna få träffa en läkare. Funderar på att byta vc. efter mer än 20 år hos er.

2,0

• 12:03 - 10 dec, 2017 skrev:

Omöjligt att kontakta via telefon.

2,0

• 15:09 - 17 okt, 2017 skrev:

Oavsett vilken tid på dygnet man ringer, så går det inte att komma fram på telefon, försökte i flera månader, och det slutade med ett besök på plats för att kunna boka en tid!!

2,5

• 15:35 - 26 sep, 2017 skrev:

Hur bär man sig åt att komma i kontakt med er? På telefon får man bara svar att det är många
    som ringer och var vänlig försök senare. Går man in till er blir man dåligt bemött av henne som
    sitter i receptionen. Totalt ovillig att hjälpa till. Säger bara att man skall ringa men går ju inte.
    Tacksam om svar hur jag skall göra för att komma i kontakt med er.

2,8

• 10:50 - 21 nov, 2016

• 09:58 - 25 mar, 2014 skrev:

Tyvärr är det svårt att få kontakt med den läkare som jag haft sedan 2001, nu när han arbetar sista veckan. Jag skulle vilja haft gjort ett avslut med honom innan dess, vilket enligt ssk. inte kan ske. Det är synd att man efter så lång tid inte kunde få avsluta på ett bättre sätt med samtal och mediciner. Tråkigt speciellt när det nu i mars inte går att boka Eva förrän efter sommaren. Med hopp om förändring i val av doktor eftersom jag varit skriven lång tid hos er:-) Irma S

• 11:50 - 07 feb, 2014 skrev:

Det är mycket svårt att komma fram på telefon till tidsbokning på vårdcentralen. Försökte då gå till vårdcentralen för att boka tid men blev avvisad "av sköterska i receptionen då det var för bökigt" att beställa tid så! " du måste beställa tid per telefon". Förslag att sköterskan ringer upp patienten för tidsbokning.
    Väntetiderna för att träffa läkare är mycket långa 1 till flera månader. Man uppmanas komma på akuttid. Akuttid är mellan 8 och 10. Förslag är att akuttiderna utökas till hela dagen.
    Många besök hos läkare kan planeras och man behöver inte använda sig av akuttider då väl de är till för dem som är mycket och akut sjuka? Med vänlig hälsning