Närhälsan Älvängen barnavårdscentral, Älvängen

Ale

010 - 473 35 71 , 010 - 473 35 72 , 010 - 473 35 73

VÄLKOMMEN TILL BARNAVÅRDSCENTRALEN ÄLVÄNGEN

Alla barnfamiljer är varmt välkomna till vår BVC. Här möter ni läkare och BVC-sköterskor som arbetar enligt de riktlinjer som gäller för
Barnhälsovården i Västra Götaland. Hos oss kan du som förälder få råd och stöd om det mesta som rör ditt barns utveckling och hälsa från nyfödd tills dess barnet börjar skolan.
Vi erbjuder hembesök till alla nyblivna föräldrar och man är även välkommen att delta i föräldragrupper.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 473 35 71 010 - 473 35 72 010 - 473 35 73
Svenstorpvägen 1, 446 37, Älvängen - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Barnavårdscentral