Torsplan 18, Stockholm

Behandling av PCOS

Välkommen till EsterCares gynmottagning på Torsplan 18 i Stockholm!

Vi öppnade vår mottagning under hösten 2023 i nyrenoverade lokaler i ett av de Norra tornen. Du behöver ingen remiss för att komma till oss och vi tar emot patienter från alla regioner. Hos oss betalar du en avgift på 275 kr för ett besök och frikort gäller.

Vi kan hjälpa dig med klimakteriebesvär, blödningsrubbningar, PMS/PMDS, PCOS, endometrios, infektioner, vulvasmärta, förlossningsskador, urininkontinens, framfall, gynekologiskt ultraljud, buksmärta och mycket mera.

Vi verkar på uppdrag av Region Stockholm.

Om EsterCare

EsterCare grundades ur en frustration över kvinnors livskvalitet. Vi brinner för att tillgängliggöra kvinnovården för alla som behöver vård, råd och behandling. Vi har även en app för digitala gynekologbesök om du inte kan ta dig till Stockholm.

Missa inte - Gynpodden

I vår egna podcast pratar vi om kvinnokroppen och jämställdhet utifrån ett vetenskapligt perspektiv. Podden drivs av EsterCares grundare Lydia & Helena, personliga historier varvas med ämnen där vi bjuder in Sveriges främsta experter för att tillsammans sprida kunskap. Kvinnans kropp är fantastisk, och komplex – kan vi skapa förutsättningar för att förstå den bättre kommer det att leda till högre livskvalitet. Vi är övertygade om att högre livskvalitet är en förutsättning för ett mer jämställt samhälle.

Informationen uppdaterades 15:43 - 23 feb, 2024

Helena Graflund Lagercrantz