Dentlux

Konsultation inför tandimplantat

Kostnadsfri konsultation

Tandstensborttagning

Inga lediga tider den närmaste månaden

Dentlux - tandläkaren med förmånliga priser i Solna!

Dentlux är en tandläkarklinik som ligger på Råsundavägen 68 i Solna. Här arbetar tandläkaren Emmo Azzawi, utbildad i Malmö med en examen inom tandläkarprogrammet samt en master inom tandkirurgi.

Dentlux har prisgarantier och erbjuder Sveriges och Nordens lägsta pris på tandimplantat. Dessutom har de halva priset på de lägsta priserna som finns inom tandvård. De låga priserna reflekterar inte dåligt kvalitet, utan omtanke och ett mål om en livslång professionell relation tillsammans med dig som patient. Fokuset för Emmo Azzawi är att kunna erbjuda behandlingarna till dig som behöver det mest. Med en stor passion för tandvård hittar Emmo alltid en lösning för dig som patient.

Kliniken har hög tillgänglighet och erbjuder snabba tider vid akuta tandbesvär. Med generösa öppettider, fram till kl 22 alla dagar i veckan, har du som patient möjlighet att hitta den tid som passar dig bäst.

Behandlingarna hos Dentlux

Hos Dentlux kan du få hjälp med det mesta inom allmän tandvård och tandkirurgi, till exempel:

• Tandläkarundersökning

• Tandbro

• Tandprotes

• Bettskena

• Tandblekning

Dentlux erbjuder tandimplantat och akut tandvård till lägst pris för dig som behöver det som mest. Du kan redan nu boka tid för en gratis konsultation för tandimplantat hos Emmo Azzawi.

Hitta till kliniken

Dentlux ligger på Råsundavägen 68 i Solna, Stockholm.  Det allra enklaste sättet att ta sig hit är pendeltåget till Solna station. Kliniken ligger 300m från stationen.

Varmt välkommen att boka tid hos tandläkare Emmo Azzawi på Dentlux!

Informationen uppdaterades 15:17 - 15 jan, 2024

Emmo Azzawi

19 jan, 2024

Bästa tandläkaren och lågt pris dessutom!

6 jan, 2024

Proffsig, kunnig, noggrann och lugn tandläkare. Jag kände mig jättetrygg, då jag inte varit hos tandläkaren på flera år och var nervös inför besöket, men det blev en vändpunkt i och med detta besök. Jag blir en återkommande kund.

Måndag - Söndag:08:00 - 22:00

010 202 #### Visa nummer