Modigo

Modigo

Varmt välkommen till Modigo!

Modigo är specialister på ADHD / ADD och autism, med djup kunskap och hjärta för målgruppen. Vi fokuserar på neuropsykiatriska utredningar och behandlingar. Hos oss arbetar över 100 erfarna psykologer och läkare med att hjälpa vuxna, ungdomar och barn mot en mer hållbar vardag och livssituation.

Modigo erbjuder utredningar samt olika typer av behandling och stöd. För att kunna erbjuda en tillgänglig tjänst för många sker besöken ofta via videosamtal. Modigo har också fyra mottagningar runt om i Sverige: Stockholm, Göteborg, Lund och i Sundsvall.

Därför ska du välja Modigo vid utredning och behandling av ADHD / ADD och autism

Medarbetarna på Modigo är specialister på neuropsykiatriska funktionsnedsättningar och har lång erfarenhet av både utredning och behandling av ADHD, ADD och autism. Andra fördelar av att välja Modigo är:

• Hos Modigo kan du genomgå hela processen, från utredning till behandling och stöd.

• Ingen kö - Modigo erbjuder många lediga tider.

• Det är smidigt och enkelt att boka tid online.

• All behandling sker utifrån beprövad vetenskap. Kvalitet och medmänsklighet är kärnvärden.

Vad kan du få hjälp med hos Modigo?

Modigo kan hjälpa dig med:

• utredning av ADHD / ADD och autism

• medicinsk behandling av ADHD och ADD

• behandling med KBT online

Välkommen att boka tid hos Modigo redan idag!

Informationen uppdaterades 14:21 - 11 apr, 2024