Surgicare

Behandling av lipom

Bedömning av födelsemärken

Behandling av hemmorojder

Vi erbjuder en kostnadsfri konsultation

Behandling av atherom (Talgknöl)

Behandling av hårcysta

Vi erbjuder kostnadsfri konsultation

Välkommen till Surgicare för specialistvård och kirurgi av högsta kvalitet!

Surgicare är en specialistklinik i Malmö med över 10 års erfarenhet av behandling av åderbråck och ådernät. Hos Surgicare får du ett personligt bemötande och behandlingen anpassas efter varje patients unika situation, så att du kan få rätt behandling för just dig. Kliniken hittar du på Jägersrovägen 80B i Malmö.

Surgicare är utöver sin expertis inom åderbråck även specialiserade på hudknölar, titthålsundersökningar, anala åkommor och kirurgi.

Moderna metoder för åderbråcksbehandling

Surgicare är specialiserade på behandling av åderbråck och arbetar med alla tillgängliga metoder på marknaden. Hos kliniken kan du få behandling med:

• Endovenös laserbehandling (EVLT)

• Radiofrekvensablation (RFA)

• Flebektomi

• Skleroterapi

Beroende på vad du har för besvär kan olika behandlingar vara aktuella - därför är du välkommen till Surgicare på en kostnadsfri konsultation. Vid konsultationen undersöks dina åderbråck med ultraljud och utifrån detta får du hjälp med att identifiera den optimala behandlingen för just dig.

Behandling av åderbråck till ett rimligt pris

På Surgicare kan alla patienter som har behandlingskrävande åderbråck få hjälp med sina besvär. Målet är att erbjuda den bästa behandlingen till ett rimligt pris, jämfört med andra kliniker i Sverige. Förutom att Surgicare erbjuder en kostnadsfri första konsultation så ingår även uppföljning och återbesök på kliniken i behandlingspriset.

Experter inom hud och underhud

På Surgicare får du hjälp med åkommor relaterade till hudförändringar. Vi hjälper dig med avlägsnande av födelsemärken, fettknölar, talgkörtelknölar. Behandlingarna utförs under lokalbedövning. Vi hjälper er med:

• Borttagning av hudtumör

• Lipom (Fettknyta)

• Aterom (talgskörtelcysta)

• Födelsemärken

• Ganglion

Specialister på anala åkommor

Vi är specialister inom analkirurgi och hjälper dig med dina åkommor. Våra kirurger kan hjälpa er med:

• Hemorrojder

• Hudflap (marisker)

• Anal fistel

• Anal fissur (sprickor)

• Pilondial cysta (Hårcysta)

Lång erfarenhet av åderbråcksbehandling och kirurgi

Surgicare drivs av Haytham Al-Tayar, som har över 25 års erfarenhet som konsultkirurg. 10 av de åren har han arbetat med åderbråcksbehandling med bland annat laser. Med sin expertis vill han erbjuda varje patient högkvalitativ vård, anpassad efter deras unika behov.

Du kan läsa mer om vår verksamhet och vårt unika erbjudande här.

Du kan boka din första konsultation genom att fylla i formuläret på klinikens hemsida. Välkommen att boka tid hos Surgicare i Malmö redan idag!

Informationen uppdaterades 08:33 - 2 nov, 2023

11 sep, 2023

Mycket bra service och professionell medarbetare. Läkaren var mycket trevlig och det fanns nästan ingen smärta med laserbehandling

8 sep, 2023

Fick bästa behandling mot åderbråck. Bra information och efterkontroll.