Dr. Dental

Karlbergsvägen 22, Stockholm

Dr. Dental

Tandläkarundersökning

Dr. Dental - din tandläkare på Odenplan!

Precis vid Odenplan, på Karlbergsvägen 22, hittar du Dr. Dental! Hos oss hittar du erfarna tandläkare som alla drivs av att ge dig den bästa vården utifrån dina förutsättningar och den senaste forskningen. Som patient kan du känna dig trygg hos våra specialister.

Dr. Dental är ansluten till Försäkringskassan, vilket innebär att både allmänt tandvårdsbidrag (ATB) och högkostnadsskydd gäller.

Detta erbjuder vi på Dr. Dental

Hos oss på Dr. Dental kan du få hjälp med det mesta inom tandvård, till exempel:

• tandläkarundersökning
  • tandimplantat
  • tandstensborttagning
  • tandreglering med osynlig tandställning (Invisalign)

Akut tandvård på Odenplan

Behöver du akut tandvård? Då kan du få hjälp hos oss! Vi kan erbjuda dig en akuttid redan samma dag och har flexibla öppettider alla dagar i veckan. Notera att vi erbjuder akuttider till dig som är över 24 år.

Dr. Dental erbjuder det senaste inom tandvård

Dr. Dental är en modern tandläkarklinik, där vi fokuserar på att erbjuda dig som patient den bästa vården med både beprövade och nya behandlingsmetoder. Våra tandläkare går kontinuerligt på statliga och internationella kurser, samt deltar i seminarier och symposier inom tandvård. Allt för att du ska få den bästa tandvården!

Välkommen till Dr. Dental på Odenplan i Stockholm!

Informationen uppdaterades 15:29 - 8 aug, 2023

Daniel Maksoutov