Råå Tandvård

Råå Tandvård

Rååvägen 24, Råå

Välkommen till Råå Tandvård - din tandläkare i Helsingborg!

På Rååvägen 24 i Helsingborg hittar du Råå Tandvård, som drivs av erfarna tandläkare. Här får du tandvård av hög kvalitet till rimliga priser, och du erbjuds allt från allmäntandvård och akut tandvård till estetiska behandlingar.

Vi ser givetvis till att anpassa behandlingen efter just dina behov. Din trygghet, hälsa och ditt långsiktiga välbefinnande är viktigt för oss!

Du kan känna dig trygg hos Råå Tandvård

Vi har stor förståelse för att det kan vara läskigt att gå till tandläkaren, och är vana att möta patienter som upplever tandläkarskräck. Därför är tandvården hos oss framtagen för att du som patient ska känna att du är en trygg miljö, så att du kan lämna tankarna utanför.

Det här kan du få hjälp med hos oss

Du kan få hjälp med det mesta av tandläkarna på Råå Tandvård, som till exempel

• tandläkarundersökning
  • tandstensborttagning
  • akut tandvård
  • estetisk tandvård (Hollywood Smile)
  • tandlagning
  • rotfyllning
  • tandimplantat
  • kronor och broar
  • bettskena
  • avtagbara proteser.

Vi är även stolta över att kunna erbjuda kvalificerade behandlingar, såsom tandimplantat, protetik och rotfyllning, för att främja din tandhälsa.

Modern utrustning och de senaste metoderna

Kliniken slog upp dörrarna år 2020, och är utrustad med den senaste tekniken och metoderna, såsom digital röntgen, scanning och avtryck. Du kan känna dig trygg med att du får komplett tandvård som gör verklig skillnad när du besöker oss på Råå Tandvård.

Välkommen att boka en tid hos oss på Råå Tandvård i Helsingborg!

Informationen uppdaterades 16:05 - 16 jun, 2023

9 jun, 2023

Min tand gick av på mitten och jag var i stort behov av akut-tid eftersom det fanns ytterligare komplikation. Min ordinarie mottagning svarade efter 45 minuter att de inte hade något tandläkare på plats. Jag ringde ytterligare två ställen utan framgång. Fjärde försöket gick till Råå Tandvård som svarade direkt, förstod min situation och kunde klämma in mig. Mycket fint bemötande och behandling. Kan varmt rekommendera.

24 mar, 2023

Supernöjd