Korta gatan 9, Solna

IVF behandling

Donations-IVF

Äggfrysning

NIPT

Välkommen till vår klinik i Solna!

Nordic IVF - Solna Strand är Nordens ledande privata IVF-klinik inom forskning och behandlingsmöjligheter kopplade till fertilitet och barnlöshet inklusive nya metoder som till exempel äggcellsfrysning. Här utreds och behandlas barnlöshet och olika gynekologiska besvär. Här erbjuds även privatfinansierad vård och det finns även avtal med Stockholms läns landsting där frikort gäller.

På Nordic IVF - Solna Strand är de väldigt måna om att ge patienterna bästa möjliga bemötande och behandling genom kunskap, engagemang och patientfokus. Deras team av doktorer har mycket lång erfarenhet av både IVF och generell gynekologi.

Få hjälp med IVF i Solna

Här kan du få hjälp med att boka tid för nybesök gällande IVF-behandling (In Vitro Fertilisering) samt att frysa ned ägg eller spermier.

Gynekologi

Här kan du/ni få hjälp med att boka tid vid gynekologiska besvär eller eller vid behov av fertilitetsutredning. Nordic IVF - Solna Strand har även vårdavtal med Region Stockholm för behandling av gynekologiska besvär såsom klimakteriebesvär, smärtor mm.

Varmt välkommen att boka tid på Nordic IVF - Solna Strand, redan idag!

Informationen uppdaterades 16:46 - 16 feb, 2024

Linda Nordén

Malin Zachrisson

Hadel Anwar

21 dec, 2023

Bästa gynekolog jag gått till. Försökt få hjälp på många olika ställen men aldrig fått någon hjälp. Väldigt kunnig och professionel gynekolog. Ger tid för patienten och förklarar allt väldigt pedagogiskt. Rekommenderar varmt till alla behövande kvinnor

21 dec, 2022

Så viktigt hur man blir bemött när man kommer till en klinik. Förståelsen för ens önskan att få barn. Samt tryggheten att kunskapen finns. Allt detta fick vi här. Tusen tack Dr Raghad med personal. Vi gick till en annan klinik först men byter aldrig nu.

24 nov, 2022

Lunchstängt mellan kl 12:00-13:00