(2 patientomdömen)

Läkarbesök

Pris: 250 kr

Psykoterapi

Pris: 250 kr

Välkommen till Doktor.se - Fridhemsplans Vårdcentral i Stockholm!

På Drottningholmsvägen 5 på Kungsholmen i Stockholm, hittar du Doktor.se - Fridhemsplans Vårdcentral. Här står du som patient i fokus för all den vård vi bedriver, och alla är välkomna!

Doktor.se - Fridhemsplans Vårdcentral erbjuder bred kompetens inom vård och hälsa

Detta erbjuds du på mottagningen på Fridhemsplan:

• Läkarmottagning
  • Medicinsk fotvård
  • Diabetesmottagning
  • Livsstilsmottagning
  • Lättakut
  • Äldremottagning
  • Vaccinationsmottagning
  • Psykosocialt team

Du kan bland annat få hjälp med

• eksem
  • sårskador
  • stress
  • depression.

Hos Doktor.se - Fridhemsplans Vårdcentral kan du lista dig

Du har rätt att själv välja vårdcentral. Att alltid gå till samma vårdgivare är en trygghet som många uppskattar. Genom att lista dig hos Doktor.se - Fridhemsplans Vårdcentral får du kontinuitet i din vård och kan träffa samma läkare vid varje besök.

Välkommen att besöka Doktor.se - Fridhemsplans Vårdcentral på Drottningholmsvägen 5, på Kungsholmen i Stockholm!

Informationen uppdaterades 16:50 - 15 maj, 2023

Omdömen från patienter

3 av 5
2 av 5

Spontant omdöme
21 feb, 2024

Går ej att att boka via meddelande på 1177 utan måste ringa. När man ringer säger dem att det är fullbokat hos samtliga läkare så det går inte att boka en tid och att jag ska själv ringa runt till något annat ställe för att se om det finns tid på annat ställe. Vad hände med vårdgarantin?

Spontant omdöme
6 jun, 2023

Trevligt och kunnigt bemötande. Har fått träffa flera olika läkare och alltid fått samma proffsiga bemötande. Den enda nackdelen var lättakut tiderna var på 10 min. Personalen gjorde sitt bästa men jag kan inte se annat än att mottagningen inte ser efter sin personals bästa med den snabba omsättningen.

Måndag - Fredag:08:00 - 17:00

Telefonnummer