Botkyrkavägen 4, Vårby

VIVA Gynekologmottagning

Välkommen till VIVA Gynekologmottagning!

Här får du träffa erfarna specialister inom gynekologi, som bland annat kan hjälpa dig med gynekologiska besvär, fertilitetsutredning, follikelkontroll inför IVF, klimakterierådgivning och ultraljud. Mottagningen arbetar på uppdrag av Region Stockholm, men tar också emot privatbetalande patienter.

Besvär som VIVA Gynekologmottagning kan hjälpa till med

På mottagningen får du hjälp med allt inom gynekologi, till exempel:

• Blödningsrubbningar
  • Förlossningsskador
  • Endometrios
  • Cellförändringar

Hitta till VIVA Gynekologmottagning

Mottagningen ligger på Botkyrkavägen 4, i samma hus som Vårby Vårdcentral. Du tar dig enklast dit med tunnelbana till station Masmo.

Varmt välkommen att boka tid hos VIVA Gynekologmottagning redan idag!

Informationen uppdaterades 13:55 - 30 jan, 2024

Dr Ferenc Nemeskéri

Dr George Barna

Natalie Paulin

Döne Erdogdu

Ammi Petäjämaa

9 apr, 2024

Bästa läkaren! Mycket trevlig, lyssnade på allt, förklarade allt bra. Rekommendationer till läkaren Ferenc!

6 mar, 2024

Väldigt nöjd av besök! Dr Ferenc jätte duktig och professionell. Stor tack!

13 feb, 2024

Bästa! Bästa i Stockholm!!! Är så nöjd med min besök hos DR. Ferenc . En läkare som verkligen lyssnar på dig och gör sitt jobb grundligt! Stor rekommendation från mig och tack !

17 aug, 2023

Fint bemötande, Dr Ferenc tog sig även tiden att läsa journalen samt ställa relevanta frågor inför undersökningen. Allt förklarades enkelt och pedagogiskt; vad man skulle göra för undersökningen, vad man såg under själva undersökningen, möjliga orsaker till besvär samt olika behandlingsplan. Dessutom fräsch klinik men ett välkomnande och lugnt väntrum med ett hörn för små barn med några leksaker. Fick tid dagen efter att jag hade ringt och det gick smidigt att komma i kontakt med receptionisten per telefon. Journalföring sker via 1177 så jag kan enkelt läsa min journal. Rekommenderas!!

24 jul, 2023

Ett mycket professionellt bemötande och kunnighet hos Viva gyn i masmo. Gynekologen förklarade saker lugnt och begripligt.

Telefontid akut