Bohuskliniken

Bohuskliniken

Akut tandvård

Tandhygienistbehandling

Inklusive Airflow.

Varmt välkommen till Bohuskliniken på Södermalm!

Bohusklinikens trevliga mottagning ligger på Bohusgatan 19 i Skanstull på Södermalm. Här möts du av kunnig personal, med lång erfarenhet inom tandvård. Tandvården skräddarsys alltid efter just dina behov, så att bästa tänkbara resultat kan uppnås. Personalen lägger alltid stor vikt vid omhändertagande och arbetar för att du ska känna dig trygg.

Hos oss på Bohuskliniken erbjuds du ett heltäckande utbud av tandvård, både inom allmäntandvård och estetisk tandvård. Bland annat kan vi hjälpa dig med:

• Akuttandvård
  • Lagningar
  • Tandimplantat
  • Skalfasader

Akut tandvård hos Bohuskliniken i Stockholm

Har du drabbats av akuta besvär med tänderna? Välkommen till oss på Bohuskliniken! Många besvär behandlas bäst med en gång, så om du behöver få hjälp snabbt är du välkommen att kontakta oss på telefon.

Bohuskliniken har kvällsöppet

Bohuskliniken erbjuder generösa öppettider, så att du kan hitta en tid som passar dig. Från måndag-fredag har kliniken öppet fram till klockan 20:00.

Du kan känna dig trygg hos Bohuskliniken

Det är många som tycker det är obehagligt att gå till tandläkaren och vi på Bohuskliniken har lång erfarenhet av att ta emot tandvårdsrädda patienter. Vi lägger stor vikt vid omhändertagandet och vill att du ska känna dig trygg hos oss. Vi anpassar behandlingen efter dig och ser till att du får den tandvård du behöver.

Bohuskliniken har även en skönhetsklinik i samma byggnad – Bohuskliniken Hud & Kropp!

Välkommen att boka en tid hos Bohuskliniken på Södermalm i Stockholm!

Informationen uppdaterades 14:38 - 26 apr, 2023

Leonardo Mollazadegan

26 apr, 2023

Bara 5 plus

26 apr, 2023

Leo med personal är toppenbra!

26 apr, 2023 Bohuskliniken svarade:

Tack Johnny vi uppskattar dig som patient också 🙏

29 mar, 2023

Fick offert på byte till tandkrona som av annan tandläkare bedöms som onödig. Känns inte bra med förslag på onödiga åtgärder.

10 jul, 2023 Bohuskliniken svarade:

Hej, vad tråkigt att du hade en dålig upplevelse hos oss. Det är inte alltid att tandläkare kan komma överens om alla behandlingar och därför kan behandlingsalternativen vara olika mellan olika tandläkare beroende på hur vi praktiserar och vilken erfarenhet vi har. Jag har tittat på ditt specifika fall och det framgår av det jag ser kliniskt på röntgenbilderna att en krona är den bästa långsiktiga lösningen. Det går alltid att fylla en tand, men ibland är en krona mer ekonomisk eftersom den skyddar tanden bättre och varar längre. Lycka till med din tandvård i fortsättningen, allt gott.

8 feb, 2023

Underbar och trevlig tandläkare