Döbelnsgatan 9, Kristianstad

Mama Mia Kristianstad BVC

Varmt välkommen till Mama Mia Kristianstad BVC!

Vi på Mama Mia Kristianstad BVC följer dig och ditt barn från det att barnet föds tills det börjar skolan. Mottagningen hittar du i ljusa och fina lokaler på Döbelnsgatan 9 i Kristianstad. I samma byggnad som BVC finns också vår barnmorskemottagning.

Vad kan du och ditt barn få hjälp med på BVC?

På BVC får du stöd och information under de första åren i ditt barns liv. Du kan få hjälp med frågor om till bland annat mat, sömn, utveckling, skrik och oro, och vi ger dig vägledning där det behövs. Vi på Mama Mia Kristianstad BVC arbetar efter barnhälsovårdens basprogram och det svenska vaccinationsprogrammet. Det innebär bland annat läkarbesök och hembesök under barnets första år, samt regelbundna hälsokontroller och vaccinationer.

Vår värdegrund

Vi på Mama Mia har som målsättning att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners. Vi har ett respektfullt och informativt förhållningssätt och strävar efter att ge dig service av högsta klass.

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning. Vi har ett tjugotal mottagningar i Stockholm och Skåne. Alla vi som arbetar på Mama Mia har lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Vi följer dig från att du blir gravid och under hela barnets uppväxt. Varje familj är unik, och därför anpassas vården naturligtvis efter just era individuella önskemål och behov.

Mama Mia har vårdavtal med Region Skåne.

Varmt välkommen till oss på Mama Mia BVC på Kristianstad!

Informationen uppdaterades 11:15 - 10 apr, 2024

044-28#### Visa nummer