Anna-Karin Kullberg Psykoterapi

Anna-Karin Kullberg Psykoterapi

Vendevägen 90, Danderyd

Varmt välkommen till Anna-Karin Kullberg Psykoterapi!

Anna-Karin är legitimerad psykolog och legitimerad psykoterapeut med lång erfarenhet av att möta och behandla olika psykiska svårigheter, som oro/ångest, relationsproblem, bristande självkänsla, kris, sorg. Anna-Karin har lång erfarenhet som skolpsykolog och därmed stor kunskap om både skolfrågor, barn- och föräldrarådgivning.

Anna-Karin arbetar utifrån ett psykodynamiskt perspektiv, där man utgår från att olika besvär och symtom uppstår när vi inte hittar sätt att hantera våra känslor eller relationer till andra.

Det här kan du få hjälp med

Anna-Karin kan hjälpa dig med de flesta besvär som är relaterat till din psykiska hälsa. Ibland kan det vara svårt att sätta fingret på vad det rör sig om - då kan vi hjälpas åt att ringa in vad det kan vara. Vanliga besvär som patienter vänder sig till Anna-Karin med är:

• Nedstämdhet/depression
  • Kriser
  • Sorg
  • Relationsfrågor
  • Självkänsla

Utöver individuella samtal erbjuder Anna-Karin även parterapi och familje/föräldrarådgivning.

Hitta till mottagningen

Du hittar Psykolog Anna-Karin Kullberg i trevliga lokaler på Vendevägen 90 plan 6 i Danderyd. Det är enkelt att ta sig till mottagningen med tunnelbana eller buss till Danderyds Sjukhus, eller Roslagsbanan till Mörby station. Om du istället väljer att ta bilen så finns det gott om parkeringsplatser utanför mottagningen.

Välkommen att kontakta Anna-Karin Kullberg Psykoterapi, redan idag!

Informationen uppdaterades 16:06 - 26 jun, 2023