Täby Centrum, Stora Marknadsvägen 15, Täby

Hörseltest

Välkommen till Synsam Hörsel Täby - Synsams hörselklinik i Täby Centrum!

På Synsam Hörsel Täby i Stockholm kan du få hjälp om du är över 18 år och har nedsatt hörsel. Vi är en auktoriserad hörselklinik som arbetar på uppdrag av Region Stockholm, och du behöver ingen remiss för att boka tid hos oss. Du hittar våra lokaler på Stortorget 136 i Täby Centrum.

Vi hjälper dig med din hörsel

Våra legitimerade audionomer kan hjälpa dig med allt från hörseltest och konsultation, till val och utprovning av hörapparater. Du som kund har vårt fulla fokus, och vi ser till att du får en hörapparat som är anpassad efter just dig och dina behov. Du kan också få hjälp om du lider av tinnitus, och vi har ett stort kontaktnät av vårdgivare dit vi kan slussa dig vidare vid behov.

Om du även behöver undersöka din syn, kan du boka en tid hos vår optiker i anslutning till ditt besök hos oss. Vår optiker befinner sig i samma lokal i Täby, Stockholm.

Vi hjälper dig med batterier till din hörapparat

Alla hörapparater är idag batteridrivna och drivs av specialbatterier. Vi på Synsam Hörsel Täby kan erbjuda batterier till de allra flesta hörapparater. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batterier, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs då av. När det sker hörs fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera. Välkommen till Synsam Hörsel Täby, för hjälp med nya batterier till din hörapparat!

Utbudet hos Synsam Hörsel Täby

• Hörseltest

• Utprovning av hörapparater

• Batterier till hörapparater

• Behandling av tinnitus

• Hörselskydd.

Vår hörselmottagning är oberoende av leverantörer

Vi på Synsam Hörsel Täby är leverantörsoberoende, vilket betyder att vi erbjuder hörapparater från olika leverantörer. Vi vill ge dig en individuell hörsellösning och inte vara bunden till en specifik leverantör.

Välkommen att boka tid hos Synsam Hörsel Täby, i Stockholm!

Informationen uppdaterades 09:18 - 16 apr, 2024

10 sep, 2022

2 jun, 2022

1 jun, 2022

31 maj, 2022

27 maj, 2022

Om du har bokat besök innan ordinarie öppettid, möter audionomen upp dig utanför strax innan och släpper in dig.