Kungsgatan 32B, Örebro

Naprapatbehandling

Massage

Välkommen till Stjärnkliniken Örebro!

Du hittar vår trevliga klinik på Kungsgatan 32B i Örebro. Här får du träffa ett tight team av legitimerade och certifierade terapeuter, som jobbar tillsammans för att förebygga, optimera eller behandla dina besvär. Vårt mål är att du så snabbt som möjligt ska kunna komma tillbaka till samma nivå som innan skadan - eller ännu högre!

Stjärnklinikens vision: skapa ett friskare Sverige, med prägling av elitidrotten.

Så kan Stjärnkliniken Örebro hjälpa dig

Hos oss jobbar kunniga naprapater och fysioterapeuter, som kan ge behandling med manuella tekniker, övningar och stötvågsbehandling. Hos oss kan du få hjälp med de flesta besvär från muskler, leder och nerver, till exempel:

• ryggskott
  • nackspärr
  • tennisarmbåge
  • musarm

Om Stjärnkliniken

Stjärnkliniken grundades i Norrköping 2008 och har sedan dess växt till en av Sveriges största kliniker inom manuell medicin. Hos oss samarbetar ett team med olika specialister, inklusive naprapater, kiropraktorer, fysioterapeuter, massörer, psykoterapeuter och personliga tränare. Vi erbjuder ett heltäckande utbud och du kan alltid känna dig trygg med den behandling du får hos oss.

Välkommen att boka tid hos oss på Stjärnkliniken Örebro!

Informationen uppdaterades 10:39 - 22 jan, 2024

8 mar, 2024

Det är en mycket fin stämning på kliniken hos personalen. Mycket professionell behandling.

1 mar, 2024

Blev imponerad av den kunskap och proffsighet jag blev behandlad och bemött med. Trevlig och förklarande personal.

9 nov, 2023

Fina lokaler med gym! Lyhörd och kunnig personal som verkligen bryr sig.

9 nov, 2023

Trevlig personal, bra bemötande. Lyssnar in och tar sig tid att hjälpa och förklara.

Vi kan också erbjuda akuttider.