Mariatorget 5, Stockholm

Naprapatbehandling

Inga lediga tider den närmaste månaden
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Stjärnkliniken Stockholm Södermalm!

I charmiga lokaler precis invid Mariatorget, hittar du Stjärnkliniken Stockholm Södermalm. Här får du träffa våra duktiga terapeuter och naprapater som har lång erfarenhet av att undersöka och behandla problem kopplat till din rörelseapparat. Vårt mål är att du inte bara ska få hjälp med dina akuta besvär, utan också få en hållbar vardag så att du kan nå din högsta nivå.

Stjärnklinikens vision: skapa ett friskare Sverige, med prägling av elitidrotten.

Det här kan vi hjälpa till med

Våra kunniga naprapater och fysioterapeuter kan ge dig behandling med manuella tekniker, övningar och stötvågsbehandling. Vi hjälper till med de flesta besvär från muskler, leder och nerver, till exempel:

• ryggskott
  • nackspärr
  • tennisarmbåge
  • musarm

Om Stjärnkliniken

Stjärnkliniken grundades i Norrköping 2008 och har sedan dess växt till en av Sveriges största kliniker inom manuell medicin. Hos oss samarbetar ett team med olika specialister, inklusive naprapater, kiropraktorer, fysioterapeuter, massörer, psykoterapeuter och personliga tränare. Vi erbjuder ett heltäckande utbud och du kan alltid känna dig trygg med den behandling du får hos oss.

Varmt välkommen att boka tid hos Stjärnkliniken Stockholm Södermalm, redan idag!

Informationen uppdaterades 11:49 - 17 nov, 2023