Eketrägatan 12, Göteborg

Konsultation inför Invisalign

Konsultation inför tandblekning

Konsultation inför tandimplantat

Pris efter konsultation

Primärtandvården Hisingen - din tandläkare i Göteborg!

Du finner vår moderna och fräscha klinik på Kyrkbytorget i Folktandvårdens gamla lokaler. Här ryms en mängd kompetens samlat under samma tak där personalen anpassar behandlingarna efter dina behov. Både vuxna och barn är välkomna till kliniken och för dig över 23 år finns det möjlighet att söka ersättning från Försäkringskassan. När du undersöker dig hos oss första gången erhåller du en förstagångsrabatt. Studenter kan använda sig av våra speciella rabatterbjudanden. Du erbjuds två års garanti på alla behandlingar.

Vi erbjuder bland annat:

• Estetisk tandvård
  • Akut tandvård
  • Tandläkarundersökning
  • Tandhygienistbehandling

Vi hjälper dig med tandblekning

Om du önskar ett vitare leende erbjuder vi en säker och smidig metod för tandblekning som ger ett naturligt resultat. För att undvika att din mun tar skada är det viktigt att tandblekningen övervakas av en professionell tandläkare. Vi vägleder dig genom processen.

Vägbeskrivning till Primärtandvården Hisingen

Kliniken ligger i de västra delarna av Göteborg, på Eketrägatan, i nära anslutning till väg E45. Kliniken nås smidigt i markplan och omgivningarna är lugna och lättnavigerade. Det ligger ett apotek tvärs över gatan så att du kan passa på att göra andra ärenden när du är i krokarna. En större parkering finns vid Kyrkbytorget. I området stannar också ett flertal bussar, vilket gör att det är enkelt att ta sig till kliniken med kollektiv transport.

Tveka inte att kontakta oss på Primärtandvården Hisingen, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 09:19 - 19 sep, 2023