MinMun

Tandhygienistbehandling

Akut tandvård

Invisalign

Skalfasader

Varmt välkommen till oss på MinMun!

Du hittar vår fräscha mottagning på Birger Jarlsgatan i Stockholm, precis vid Östermalmstorgs tunnelbanestation. Här möts du av kunnig personal, med lång erfarenhet inom tandvård. Vi lägger stor vikt vid omhändertagande och vill att du ska känna dig trygg hos oss.

Hos oss på MinMun erbjuds du ett heltäckande utbud av tandvård, både inom allmäntandvård och estetisk tandvård. Bland annat kan vi hjälpa dig med:

• Regelbundna undersökningar
  • Lagningar
  • Skalfasader
  • Bettskenor

Akut tandvård hos MinMun

Har du drabbats av akuta besvär med tänderna? Välkommen till oss på MinMun! Många besvär behandlas bäst med en gång, så om du behöver få hjälp snabbt är du välkommen att kontakta oss. Vi hjälper dig så fort vi kan, ofta redan samma dag som du hör av dig.

Vi erbjuder tandreglering med Invisalign

Hos oss på MinMun kan du få tandreglering med hjälp av Invisalign. Invisalign är en osynlig tandställning i form av skenor i plast som gjuts utifrån dina tänder. Skenorna byts kontinuerligt ut, för att justera dina tänder lite i taget. Resultatet är snabbt och effektivt, och med hjälp av en simulator kan du se resultatet redan innan behandlingen påbörjas - helt gratis!

Du kan känna dig trygg hos MinMun

Det är många som tycker det är obehagligt att gå till tandläkaren och vi på MinMun har lång erfarenhet av att ta emot tandvårdsrädda patienter. Vi lägger stor vikt vid omhändertagandet och vill att du ska känna dig trygg hos oss. Vi anpassar behandlingen efter dig och ser till att du får den tandvård du behöver.

Välkommen att boka en tid hos MinMun i Stockholm!

Informationen uppdaterades 11:10 - 29 maj, 2023