Fabriksgatan 19B, Örnsköldsvik

Välkommen till Team Rammsy i Örnsköldsvik

Du hittar oss i trevliga lokaler på Fabriksgatan 19 B i Örnsköldsvik. Vi som jobbar här är tandläkare Hugo Rammsy och tandsköterska Isabel Nuñez, ett sammansvetsat team med bred kompetens där patientens bästa är i centrum. Om vår kompetens inte skulle räcka har vi möjlighet att hänvisa dig vidare till en specialist.

Du kan via Försäkringskassan ta del av ett tandvårdsbidrag beroende på din ålder. Hos oss har du möjlighet att betala med kort eller med faktura. Vi välkomnar familjemedlemmar i alla åldrar och tar gärna emot alla samtidigt så att livspusslet går ihop lättare.

Behandlingar hos Team Rammsy

Vi erbjuder allmäntandvård som spänner över allt från förebyggande insatser som tandstensborttagning och behandling med fluor men också borttagning och lagning av tänder. Dessutom erbjuder vi:

• Tandimplantat
  • Rotfyllning
  • Protetisk behandling med beprövat material
  • Tandblekning med Opalescence

Vi på Team Rammsy hjälper dig med implantat

Om du saknar en eller flera tänder kan vi ersätta en hel käke eller en enstaka tand. Kronan fästs i tandraden med en titanskruv.

Hitta till oss på Team Rammsy

Team Rammsys tandläkarklinik ligger i centrala Örnsköldsvik och det är enkelt att ta sig dit via E4:an. Det ligger ett flertal busshållplatser på gångavstånd för dig som föredrar kollektivtrafiken.

Tveka inte att kontakta oss på Team Rammsy, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 16:18 - 27 jan, 2023

13 jul, 2021

Tack

9 jul, 2021

Tack för ett trevligt besök.

0660 - 85# ## Visa nummer