Kapellgränd 13, Stockholm

Naprapati

Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Hela Kroppen på Södermalm!

Hela Kroppen är ett företag inom naprapati och friskvård som grundades 1991 och finns vid Medborgarplatsen på Södermalm. Vi är naprapater med lång erfarenhet och hög kompetens inom våra specialistområden fysisk aktivet och idrottsmedicin, ortopedisk manuell terapi (OMT), ortopedi, onkologi, mental hälsa, gynekologi, obstetrik, urologi, respiration och andning.

Mottagningen finns i stora, ljusa lokaler med tolv mottagningsrum och ett modernt gym.

Vi hjälper dig gärna med

Vi möter dig alltid med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet. Vi erbjuder behandling, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för dig som drabbas av besvär i muskler och leder. Vanliga anledningar att man vänder sig till oss är bland annat:

• Ryggskott
  • Andningsrelaterade besvär
  • Rehabilitering efter cancer
  • Kvinnorelaterade besvär i rörelseapparaten

En del av Hela Kroppen

Hela Kroppen, eller Adolf Fredriks Fysiocenter som vi hette då, har funnits sedan 1995 och har fyra moderna kliniker i Stockholmsområdet. Genom åren har vi behandlat över 50 000 patienter och har fler än femtio licensierade fysioterapeuter, naprapater och kiropraktorer som gärna hjälper dig.

Du hittar oss på:

Drottninggatan - Här erbjuds vård av sjukgymnaster, naprapat, kiropraktor, arbetsterapeut och dietist.

David Bagares gata 12 - Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor, smärtläkare och massageterapeut.

Järfälla - Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor, smärtläkare och massageterapeut.

Kapellgränd - Specialistklinik på Södermalm med landstingsavtal.

Varmt välkommen till oss!

Informationen uppdaterades 15:29 - 7 sep, 2023