Allmänmedicinska Stressmottagningen, Göteborg

Allmänmedicinska Stressmottagningen

, Vasastaden

Södra vägen 27, 411 35, Göteborg, 41135 Göteborg

Vi är en allmänmedicinskt specialistmottagning som gör medicinska bedömningar av fysiska och psykiska symptom från hela kroppen. Vi har särskild kompetens inom stressrelaterad ohälsa och utmattningssyndrom. Vi kan bli kontaktade via vår mejladress info@amstressmottagningen.se

Informationen uppdaterades 13:11 - 22 aug, 2023

8 mar, 2024

24 maj, 2022

Har redan varmt rekommenderat AMSM till flera bekanta och i olika grupper på FB där folk frågar efter läkare med kunskap inom UMS och liknande problematik. Anja lyssnar, förstår, stöttar och verkligen kämpar för sina patienter. Jag kan inte tänka mig en bättre mottagning för stöd i att kryssa sig fram genom samhället med denna typ av problematik. 11 av 10 stjärnor

9 mar, 2022

Jag vill varmt rekommendera Allmänmedicinska Stressmottagningen om du har stressrelaterade problem. Här möter du kunskap och kompetens och dessutom en stor förståelse för dig och vad du behöver för att läka och hitta verktyg som är giltiga för dig. Anja är en fantastisk läkare och guide, hon tar sig tid att lyssna och har en kompetens som kan hjälpa dig så att du själv kan förstå din situation och tillsammans med dig möta det du behöver för att läka/ändra riktning. Jag är en nöjd patient som verkligen börjar förstå och acceptera att det tar tid att läka efter en utmattning med Anja som guide.

17 dec, 2020

Kan inte göra annat än att varmt rekommendera Karin P på AMSM för misstänkt stressrelaterade besvär. Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av en läkare som faktiskt lyssnar och gör en grundlig vetenskaplig utredning. Man hade önskat att all vård i landet sköttes såhär bra.

27 aug, 2020

Kunniga och vänliga läkare som gör sitt yttersta för att hjälpa en som patient. Som patient känner en sig sedd och lyssnad på. Kan verkligen rekommendera denna mottagning om en lider av stressrelaterad ohälsa och/eller utmattning.

Allmänmedicin