Södra Förstadsgatan 132, Malmö

Akut tandvård

Tandstensborttagning

Konsultation inför tandimplantat

Pris efter konsultation

Varmt välkommen till Tandstudio - din tandläkare i Malmö!

I centrala Malmö hittar du Tandstudio Malmö. Här erbjuds du individanpassad tandvård av högsta kvalitet av erfarna tandläkare och tandhygienister.

Personalen värderar trygghet högt, och ser alltid till att du som patient ska känna dig väl omhändertagen, inte allra minst du som besväras av tandvårdsrädsla. Du är dessutom garanterad snabb hjälp utan väntetid!

Hela familjen är välkommen till Tandstudio Malmö

Tandstudio erbjuder även barntandvård, så att munsjukdomar kan förebyggas och bettutveckling kan följas redan från tidig ålder. Tandvård är gratis för barn och unga upp till 23 års ålder.

Det här kan du få hjälp med

Hos Tandstudio kan du få hjälp med det mesta inom tandvård, allt från allmän- och avancerad tandvård till estetik tandvård. Vanliga behandlingar är

• tandrengöring
  • tandfyllning
  • rotfyllning
  • tandutdragning
  • behandling av tandvärk
  • tandimplantat
  • osynlig tandställning (aligners)
  • tandkronor
  • tandproteser
  • bettskena.

Tandstudio i Malmö är anslutna till Försäkringskassan, vilket betyder att du kan nyttja ditt allmänna tandvårdsbidrag i samband med ditt besök.

Hitta till kliniken

Tandstudio Malmö ligger i fräscha lokaler på Södra Förstadsgatan 132, och är utrustad med den senaste tekniken. Kliniken är handikappanpassad och ligger på markplan, parkering finns direkt utanför.

Välkommen att boka tid hos Tandstudio Malmö, redan idag!

Informationen uppdaterades 09:13 - 18 aug, 2023

Zainab

Linda

Susie

Katrin

27 feb, 2024

Jag gillar alltid att komma hit- känner mig trygg och omhändertagandet med jättefina personalen och skulle högt rekommendera!

Öppet på lördagar enligt överenskommelse.
Onsdag - Torsdag:08:00 - 17:00

040 - 39 9# ## Visa nummer