Ortopedmottagning Sjukhus AB, Södertälje Sjukhus AB

Ortopedmottagning Sjukhus AB

, Södertälje

Rosenborgsgatan 10,Hus 19 plan 4A,Södertälje, 15286 Södertälje

Här utreds och behandlas skador och sjukdomar av specialistläkare inom fot-, hand-, höft-, knä- och axelkirurgi.

All verksamhet på mottagningen är planerad, vi kan därför inte erbjuda några akuta tider.

Du kan ringa vår ortopedmottagning för rådgivning, bokning av tid, lämna återbud och för att tala med operationsplaneringen.

För att komma på besök till ortopedmottagningen behöver du en remiss.

Informationen uppdaterades 07:06 - 15 dec, 2023

27 okt, 2023

inkompetenta, okunniga, inte ens kapabla att åtgärda nyckelbensbrott : de invalidiserar våra unga för livet. Dra in alltihopas legitimationer. De är bedragare.

26 maj, 2021

Hälsenereptur 21/4.gipsad 14 dagar. Återbesök 5/5 och fick ortodoxa.sedan tog erat uppdrag tydligen slut. Total avsaknad av info, ingenting om hur jag skulle gå, träna,vad jag ej fick göra osv. Inget datum eller tid för sista återbesök och hur jag skall göra få med tex skor osv. Kollar man på nätet hos tex Salgrenska,Östergötland,Skåne,Värmland osv då har det en lista över hur patienten skall informeras och hur denne skall bete sig under hela läkeprocessen. Bedrövligt tycker jag. Och via telefon går det ej att nå er.telefontiden varje gång man ringer efter 8.00! När skall jag på återbesök?????

8 maj, 2021

21/4 fick jag ruptur på hälänan. Undersöktes av Ahmed Muhnen och Theo Wilson. Blev spetsgipsad.kallad til mr och byte till ortos 5/5. Blev ingen röntgen. Har ej fått någon info om hur jag skall gå med ortosen. Ingen kontakt eller remiss till fysiterapeut. Inget smärtstillande. Har nu ringt varje dag sedan6/5 utan att komma fram eller få prata med läkaren på Södertälje sjukhos ortoped.har dock läst på olika sighter där alla beskriver rutiner och åtgärder för bästa läkning. Hur kan jag göra för att få en seriös hjälp och var kan jag vända mig?

Ortopedi