Gynekologisk mottagning, Södersjukhuset AB

Gynekologisk mottagning, Södersjukhuset AB

, Södermalm

Sjukhusbacken 10,Stockholm, 11883 Södermalm

Öppet fredag från 07:00

Vi använder oss av TeleQ för tidsbokning och rådgivning. Ring 08-123 627 00 och knappa dig fram. Du kommer få en tid när vi ringer tillbaka. Tiderna du kan ringa är helgfri mån-tor 06.00-16.00 samt helgfri fredag 06.00-12.00. Återbud lämnas på telefonsvarare senast 24 tim innan besöket.

De flesta patienter kommer till oss på remiss från en gynekolog i öppenvården. Till vår AMEL-mottagning kan du ringa vår tidbokning direkt.

På Gynekologiska mottagningen arbetar undersköterskor, barnmorskor, läkare och uroterapeuter. På läkarmottarmottagningen utreder och behandlar våra gynekologer kvinnor med t. ex. blödningsrubbningar, cellförändringar, urinläckage, framfall, smärttillstånd, PCO, endometrios och förlossningsskador.
Efter din behandling sker uppföljning oftast hos din remitterande läkare.
Gynekologiska mottagningen tillhör verksamhetsområde Kvinnojukvård/Förlossning och där kan du läsa om vår övriga verksamhet.

Informationen uppdaterades 12:10 - 5 feb, 2024

Stjärnkliniken Stockholm City
Naprapatbehandling
Agilokliniken Södermalm
Södermalm, Stockholm
Agilokliniken Södermalm
Södermalm, Stockholm

29 aug, 2023

Jag fick bra hjälp här i samband med operation 2018. Tog bort cystor, endometrios och sammanväxningar. De lyssnade på mig och anpassade medicinering eftersom jag reagerat starkt på medicinering tidigare. Lång väntetid för operation (efter att jag nekat operation akut), kändes ok att vänta på att opereras av de bästa.

27 mar, 2022

Gå inte hit , man får ingen hjälp här. Läkarna gör allt för att ljuga om att man inte har endometrios. Ni med endometrios GÅ Inte hit .

Gynekologi, Bäckenbottenverksamhet, Rekonstruktiv plastikkirurgi, Endometriosverksamhet, NHV