Nordling Terapi

Tredje LÄnggatan 13A, Göteborg

Nordling Terapi bestÄr av Bodil Nordling som Àr legitimerad psykoterapeut med inriktning pÄ KBT (kognitiv beteendeterapi). Hon har Àven en grundutbildning i psykodynamisk inriktad terapi, en terapiform som helt utgÄr frÄn individen, utan att följa i förvÀg uppstÀllda ramar.

Samtalsterapi nÀr livet kÀnns svÄrt att hantera

Ibland kan livet kÀnnas svÄrt att hantera pÄ grund av stress, livskriser eller nÀr du behöver bearbeta tidigare upplevelser. Hos Nordling Terapi kan du fÄ hjÀlp via samtalsterapi. Syftet med samtalsterapi Àr bland annat att ge stöd, förÀndra invanda mönster, ge nya perspektiv och arbeta med personlig utveckling.

Vilken form av terapi som anvÀnds utgÄr helt och hÄllet frÄn individen. Behandlingstiden varierar frÄn person till person, men i en inledande fas rekommenderas att du kommer pÄ en 50 minuters session en dag i veckan.

För vÄrdcentraler och företag

Nordling Terapi erbjuder ocksÄ samarbete med vÄrdcentraler och företag. Som företag kan du dra nytta av att jobba preventivt mot exempelvis stress. Det kan ocksÄ handla om rehabilitering dÄ en anstÀlld ska ÄtervÀnda till arbetet efter sjukskrivning.

Nordling Terapi samarbetar Àven med vÄrdcentraler pÄ konsultbasis. Patienter Àr vÀlkomna till mottagningen eller sÄ kan samtalsterapin ske i vÄrdcentralens egna lokaler.

Varmt vÀlkommen till Nordling Terapi!

Logotyp för Nordling Terapi

Informationen uppdaterades 16:12 - 9 feb, 2023

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 10 omdömen

10 mar, 2023

Bodil hjÀlpte mig att komma ur en stor sorg i ett skede i mitt liv dÀr jag var vÀldigt förvirrad och uppgiven. NÀr jag fÄtt verktyg för att hantera och ta mig ur sorgen fortsatte jag att gÄ till Bodil men vÄra sessioner fokuserade dÄ mer pÄ stresshantering, situationer i mitt arbete och att kunna bygga nya tankemönster. Ett Är hos Bodil Àr utan tvekan en av de bÀsta investeringar jag gjort i mitt liv.

17 mar, 2021

Lugnt, trevligt, avspÀnt & anpassat för min person.

17 mar, 2021

Fick hjÀlp att se mina möjligheter inför framtiden o verktyg för att möta den lite mer positivt

16 mar, 2021

Jag har slutförd en planerad terapi för första gÄngen. Jag som alltid ger upp halvvÀgs.

15 mar, 2021

FÄtt otroligt bra hjÀlp av Bodil. Tusen tack!