Tandakuten Folktandvården Sundsvall
dental care

Tandakuten Folktandvården Sundsvall

, Sundsvall

Norrmalmsgatan 2, 852 34 Sundsvall, 85122

Vi tar emot vuxna patienter med akuta besvär som saknar egen tandläkare eller om din ordinarie tandläkare har hänvisning till 1177 jour tandläkare
Akuttandvård
Vardagar klockan 8:00-15:30
Helger
Ring 1177 för besked om tjänstgörande jour tandläkare som finns på två orter i Länet.

Informationen uppdaterades 11:17 - 14 jun, 2023

14 nov, 2023

Vart in 2gånger för samma tand,första gången säger dom att dom inte hinner fixa tanden utan dom gör en tillfällig lagning för den behöver rotfyllning,kort därefter har jag samma problem igen,Kontaktar tandskuten för samma tand vilket dom vet om. Får tid men dom gör bara samma behandling öppnar upp och stänger igen. 4000kr fattigare men behandlingarna hjälpte inte utan tanden gör fortfarande skit ont! Ringer och berättar detta att det är trist att betala dyra pengar för något som ej hjälpt,men får prata med en i receptionen som var jätte otrevlig och sa dom inte lämnar garantier!Så missnöjd! --

21 feb, 2023

Ringde 8.30 fick tid 11.20, var lite tidigare på plats och fick komma in 11.10. Mycket bra bemötande och tandvård för mig som inte varit hos tandläkaren på 10 år. Hålet lagades och resultatet blev jättebra. Mycket nöjd!

7 apr, 2022

Trots de har jour enligt 1177.se nekas man tid hos dem fått gå flera veckor med tandvärk och ingen hjälp fett ställe borde inte få jobba med människor då de diskriminerar människor

10 feb, 2022

Ringer och får en tid som avbokad tre minuter senare då man redan sitter i bilen på väg in Ingen personal kan ge en vettigt förklaring utan hänvisar till chef som inte är anträffbar oseriöst och otrevliga i telefon och mycket diskriminerande då man gör skillnad på människor

8 sep, 2021

Ringde 8.00 fick tid 11.10 fick komma in 10.45.Berättade om min rädsla och fick ett fantastiskt fint bemötande.Hon beskrev hela tiden kommande moment.Jag kände mig otroligt väl omhändertagen.Fantastisk vård.Tack

Akutverksamhet, allmäntandvård