Hönö Vårdcentral, Hönö

Öckerö

Hönö Vårdcentral är öppen för alla. Det är enkelt att ta kontakt med oss när du inte mår bra eller om du har frågor om hälsa och sjukvård.
På vårdcentralen erbjuder vi specialister i allmänmedicin samt barnläkare.

Här finns även sjuksköterskor med specialistkompetens inom Astma/KOL, BVC, Diabetes, Distriktssköterskemottagning, Rehabkoordinator, Vaccinationmottagning, Hälsoundersökning samt provtagning.

Enheten har psykolog samt fotvårdsspecialist.

Barnavårdscentralens uppgift är att stödja dig som förälder i allt vad föräldraskapet innebär och möjliggöra en god utveckling vad gäller hälsa och trygghet hos ditt barn.

Lista dig hos Hönö Vårdcentral, Hönö

Telefon 031 - 712 76 60
Minkebergsvägen 3 A, 475 40, Hönö - visa på karta

• Måndag 08:00 - 17:00 Helgfria vardgar

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Följ skyltning "Vårdcentral" från Pinans färjeläge.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Öckerö