Folktandvården Övertorneå

Om Folktandvården Övertorneå

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård. Vi erbjuder också Frisktandvård som är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och fräscha. Kontakta oss gärna så får du veta mer om Frisktandvård eller besök vår sida på internet www.norrbotten.se/frisktandvard$Vi har även ett nära samarbete med specialisttandläkarna i länet.

0927 - 777 50 Växelnummer
Matarengivägen 8c, 957 31 Övertorneå - visa på karta