Sala Väsby Barnavårdscentral

Om Sala Väsby Barnavårdscentral

Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap.

Här kan du få stöd och vägledning i din föräldraroll och samtala om ditt barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer.

Endast tidsbeställd mottagning.

Anna Norin: 0224- 584 06
Katarina Olsson Kantola: 0224-584 45
Linda Viklund: 0224-584 05

0224 - 584 45 Växelnummer
Järnvägsgatan 7A, 733 38 Sala - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Barnavårdscentral / BVC