Medicinmottagningen Sala, Västmanlands sjukhus Sala, Region Västmanland

Om Medicinmottagningen Sala, Västmanlands sjukhus Sala, Region Västmanland

Medicinmottagningen erbjuder utredning och behandling av sjukdomar i de inre organen som inte kan tas omhand i primärvården, exempelvis vissa hjärtsjukdomar, diabetes, sköldkörtelsjukdomar och mag-tarmsjukdomar.

0224 - 583 09 Växelnummer
Lasarettsgatan 1, 733 38 Sala - visa på karta
Diabetes, stödverksamhet, Diabetesvård, Dietist, Endokrinologi, Endoskopiverksamhet, Fotvård, Gastroenterologi, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Internmedicin, Kardiologi, Ljusbehandlingsverksamhet