Capio Citykliniken, Ronneby

Om Capio Citykliniken, Ronneby

0457-340 70

Capio Cityklinken är en del i Capio, som är en av de ledande privata aktörerna på hälso- sjukvårdsmarknaden i Skandinavien. Här bedrivs specialistsjukvård (ortopedi, gynekologi och reumatologi) i nära samarbete med primärvård, akutsjukvård och högspecialiserad vård. Vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande. Läs mer om oss på vår webbplats.

Lista dig hos Capio Citykliniken, Ronneby

0457-340 70