Närhälsan Lindome vårdcentral, Lindome

Om Närhälsan Lindome vårdcentral, Lindome

Välkommen till Närhälsan Lindome Vårdcentral. Vår personal är engagerad och kunnig. Vi har en helhetssyn på individens livssituation, hälsotillstånd och vårdbehov.
För våra patienter innebär detta trygghet samt god kontinuitet när man är på besök hos läkare, sjuksköterska, psykolog, distriktssköterska, tar prover på laboratoriet, tas emot i receptionen eller talar med sjuksköterska i telefon.

Du vet väl om att du kan besöka vårt hälsorum utan att boka tid? Här kan du själv mäta ditt blodtryck, längd, vikt, och midjemått.

Lista dig hos Närhälsan Lindome vårdcentral, Lindome

Almåsgången 7, 437 30, Lindome - visa på karta