Barnmorskemottagning Hudiksvall Nordanstig

Om Barnmorskemottagning Hudiksvall Nordanstig

Barnmorskemottagningen erbjuder graviditetsövervakning, förlossning- och föräldraförberedelse. Hit kan du komma för preventivmedelsrådgivning samt provtagning vid misstanke om könssjukdom. Det är också barnmorskemottagningen du går till när du blir kallad för gynekologisk cellprovskontroll. Preventivmedelsrådgivning och mödravård är kostnadsfritt. Alla besök sker efter överenskommelse.

0650 - 926 58 Växelnummer
Kålhagsgatan 20,824 52 Hudiksvall - visa på karta