Ungdomsmottagning Hudiksvall Nordanstig

Om Ungdomsmottagning Hudiksvall Nordanstig

Besöken till ungdomsmottagningen är gratis. Uteblivna besök debiteras. All personal har tystnadsplikt, det betyder att ingen får lämna ut uppgifter om dig utan att du har godkänt det. Ungdomsmottagningarna är HBTQ-certifierade.$$När kan du komma till ungdomsmottagningen?$Ungdomsmottagningar finns i länets alla kommuner och är öppna för dig mellan 13 och 23 år. Vid psykisk ohälsa är det i första hand ungdomsmottagningen som hjälper dig som är yngre än 17 år. Äldre ungdomar/unga vuxna hänvisas i vissa fall till hälsocentral.

Käppuddsgatan 4B 4 tr,824 30 Hudiksvall - visa på karta
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 16:00