Capio Citykliniken Broby BVC

Östra Göinge

Välkommen till BVC! Vi arbetar med förebyggande barnhälsovård. Målsättningen är att främja ditt barns hälsa, trygghet och utveckling. Vår uppgift är att tillsammans med dig se till att barnet får den hälsovård som Region Skåne satt upp för barnhälsovård. Om du väljer Capio Cityklinikens barnavårdscentral har du även tillgång till hela vårdcentralen under ett och samma tak.

Välkommen att lista ditt barn på vår barnavårdcentral! Detta gör du lätt via vår hemsida där du även hittar annan bra information, www.capio.se.

Du kan även nå oss på tel 044-781 80 52.

Receptionen har lunchstängt 12.00-12.45.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 044 - 781 80 48 Växelnummer 044 - 781 80 48 Texttelefon 044 - 781 80 40
Snapphanegatan 1, Broby - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 10:00 Öppen provtagn.

Barnavårdscentral / BVC