Folktandvården Östhammar

Om Folktandvården Östhammar

Vi erbjuder allmäntandvård till barn och vuxna och utför alltifrån rotfyllningar till implantat och protetik.

På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Vi har erfarenhet av att ta hand om dig som är tandvårdsrädd. Meddela oss gärna när du ringer, så hjälper vi dig genom besöket.

Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och ibland även specialister. De har alla sin speciella kompetens och du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov.

Akut tandvård

Har du akuta besvär försöker vi om möjligt ta emot dig samma dag.

Verksamhetschef: Anna-Cari Lindh

Arbetsledare: Ann-Christin Westerlund