Östhammars jourmottagning, Östhammar

Om Östhammars jourmottagning, Östhammar

På 1177 Vårdguiden får du råd om vård dygnet runt, ring 1177 eller besök 1177.se. Är ditt ärende livshotande ring 112 eller ta dig till en akutmottagning på sjukhuset.

På jourmottagningen och vårdcentralen får du hjälp med åkommor som inte kräver sjukhusets resurser, till exempel om du skadat dig eller inte mår bra. Personalen har stor erfarenhet och kunskap om de flesta skador och sjukdomar. Om det behövs får du en remiss vidare.

0173 - 881 40 Växelnummer
Östhammars vårdcentral, Lasarettsvägen 1, 742 34 Östhammar - visa på karta