Ungdomsmottagning Gimo vårdcentral, Gimo

Om Ungdomsmottagning Gimo vårdcentral, Gimo

018-611 07 90

På ungdomsmottagningen kan du träffa barnmorskor, kurator och psykolog. Barnmorskorna ger råd om preventivmedel, graviditetstest, könssjukdomar, droger och alkohol samt smittspårar och skriver recept. Till kuratorn kan du komma för samtal om exempelvis oro för något, deppighet, en känsla av att vara annorlunda, funderingar över om du duger eller en jobbig hemsituation. Besök och prover kostar ingenting.

018-611 07 90 Växelnummer
GIMO TORG 6, 747 43 Gimo - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Tisdag - Onsdag 07:45 - 16:00
Psykologverksamhet, barn och ungdom, Ungdomsmottagning