Barnmorska Gimo vårdcentral, Gimo

Om Barnmorska Gimo vårdcentral, Gimo

018-611 07 90

På barnmorskemottagningen erbjuds du graviditetskontroll samt förlossnings- och föräldraförberedelsekurser. Barnmorskan ansvarar också för gynekologisk hälsokontroll, sexual– och preventivmedelsrådgivning, skriver recept på p-piller, tar prov om könssjukdomar och spårar sexuell smitta.

018-611 07 90 Växelnummer
Gimo Torg 6, Gimo - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Fredag 07:30 - 14:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Fredag 08:00 - 16:30 (ej helgdagar)