Gimo vårdcentral, Gimo

Om Gimo vårdcentral, Gimo

Till Gimo vårdcentral är det lätt att ta sig med både bil och buss. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, barnmorska, sjukgymnast, dietist, psykolog och kurator.

I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa. Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Vi har drop-in där du träffar en sjuksköterska som gör en bedömning av akuta infektioner och enklare skador.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Gimo vårdcentral, Gimo

Gimo Torg 6, Gimo - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 ej helgdagar
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Drop-in

Gimo vårdcentral, Gimo