Distriktsläkare Österbybruks vårdcentral, Österbybruk

Om Distriktsläkare Österbybruks vårdcentral, Österbybruk

018-611 07 90

Din husläkare/distriktsläkare är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av din husläkare.

018-611 07 90 Växelnummer
Parkv 7 Österbybruk - visa på karta