Barnavårdscentral Öregrunds vårdcentral

Om Barnavårdscentral Öregrunds vårdcentral

0173-880 12

Öregrunds vårdcentral är en privat verksamhet inom Praktikertjänst AB. Vi har vårdavtal med Uppsala läns landsting och våra patientavgifter är samma som i den offentliga vården. Högkostnadskort och frikort gäller. Öregrunds vårdcentral är en liten vårdcentral med många möjligheter. Vi arbetar för god kvalitet och hög tillgänglighet. Ett personligt engagemang är viktigt för oss och vi strävar efter att hitta den bästa lösningen för varje patient. Mottagningen ligger på Rådhusgatan mitt i vackra Öregrund, med utsikt mot havet.

0173-880 12 Växelnummer
Rådhusgatan 6, 742 42 Öregrund - visa på karta