Praktikertjänst Öregrunds Vårdcentral

Om Praktikertjänst Öregrunds Vårdcentral

Öregrunds vårdcentral är en privat verksamhet inom Praktikertjänst AB. Vi har vårdavtal med Uppsala läns landsting och våra patientavgifter är samma som i den offentliga vården. Högkostnadskort och frikort gäller.

Öregrunds vårdcentral är en liten vårdcentral med många möjligheter. Vi arbetar för god kvalitet och hög tillgänglighet. Ett personligt engagemang är viktigt för oss och vi strävar efter att hitta den bästa lösningen för varje patient.

Mottagningen ligger på Rådhusgatan mitt i vackra Öregrund, med utsikt mot havet.

Lista dig hos Praktikertjänst Öregrunds Vårdcentral

0173 - 880 12 Växelnummer
Rådhusgatan 6, 742 42 Öregrund - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Praktikertjänst Öregrunds Vårdcentral

08:08 - 30 apr, 2018

14:53 - 27 feb, 2017 skrev:

Då jag fick ett akut problem med hjärtat, arbetade sköterska och läkare med mig i 3 till 4 timmar som slutade med ambulans till Uppsala. När jag tänker på den behandling och omsorg som jag fick har jag svårt att hålla tillbaka tacksamhetstårarna.
Ett "STORT TACK" för ett proffsigt arbete.

22:46 - 08 feb, 2017

07:17 - 16 nov, 2016