Barn- och ungdomspsykiatrin, Östersund

Östersund

Barn- och ungdomspsykiatrin ansvarar för att fullgöra landstingets sjukvårdsuppdrag för Jämtland och Härjedalen avseende Barn- och ungdomspsykiatri. Målgrupperna för Barn- och ungdomspsykiatrin avgränsas åldersmässigt till barn och ungdomar i åldrarna 0-17 år. Verksamheten ska möta länets behov av såväl första linjen samt specialiserad vård inom ovanstående kompetensområden.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 063 - 15 40 10 Växelnummer 063 - 15 30 00