Folktandvården Brunflo

Östersund

Välkommen till Folktandvården Brunflo.

Här erbjuder vi tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Välkommen att kontakta oss för att boka ditt besök.

Vid akuta besvär ring i första hand din ordinarie folktandvårdsklinik.

Folktandvårdens Tandakut finns på Akademigatan 4D Östersund, telefonnummer 063-15 33 00.

Telefontider, måndag till fredag kl. 08.00 -17.00, lördag, söndag och övriga helgdagar kl. 11.00-12.00.

Boka tid via telefon innan besöket.

Mailadress till kliniken ftv.brunflo@regionjh.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 063 - 14 20 32