Brunflo hälsocentral

Om Brunflo hälsocentral

Hit ska du vända dig med alla hälsoproblem. Här behandlar vi sjukdomar och skador på plats eller remitterar dig till Östersunds sjukhus.

Brunflo hälsocentral ligger cirka 17 km söder om Östersund. I samma byggnad som hälsocentralen finns också apotek, folktandvård, kommunens hemsjukvård med distriktssköterska, arbetsterapeuter och sjukgymnaster.

Lista dig hos Brunflo hälsocentral

Gränsvägen 20,834 31 Brunflo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:30 Lättakut mott
  • Måndag - Fredag 13:00 - 14:00 Lättakut mott
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykolog, Sjukgymnast

Brunflo hälsocentral

09:58 - 11 okt, 2018

13:48 - 23 maj, 2016 skrev:

Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där.