Lugnviks hälsocentral, Östersund

Om Lugnviks hälsocentral, Östersund

Hälsocentralen Lugnvik finner du ett par km från Östersunds centrum.

Lista dig hos Lugnviks hälsocentral, Östersund

Midvägen 4,831 51 Östersund - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:15 - 11:30 13.00-14.00
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Sjukgymnast

Lugnviks hälsocentral, Östersund

11:45 - 29 jan, 2019 skrev:

Jag skulle så gärna vilja att det jag nu säger kommer till den här läkarens chef och följer med henne vidare i arbetslivet. Jag har stora förkylningsbesvär och fick idag 29/1 tid på "Lättakuten". Vill inte lämna ut uppgifter om henne eller mig själv men tänker att det med den informationen jag nu gett borde kunna spåra fram till henne.
Jag har relativt lång och bred yrkeserfarenhet och anser att den här läkaren gjorde allting fantastiskt! Allt från lagom mycket ögonkontakt, lagom beskrivande, bra i sitt bemötande med kollegor, lyhörd, professionell, kompetent och till och med kallpratade på ett lagom och bra sätt. Jag kan säkert utveckla det ännu mer men genom mina alla år av kontakter inom vården, den bästa, någonsin!