Zätagränds hälsocentral, Östersund

Om Zätagränds hälsocentral, Östersund

Vår hälsocentral är belägen i centrala Östersund.

Vi är indelade i sju geografiska områden med tillhörande distriktsläkare och distriktssköterska.

Lista dig hos Zätagränds hälsocentral, Östersund

Zätagränd 3,831 30 Östersund - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 10:30 Lättakut
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Sjukgymnast

Zätagränds hälsocentral, Östersund

08:52 - 31 okt, 2013 skrev:

Superbra dom gångerna jag varit där. Ena gången fick jag recept på engång. Andra blev jag skickad på akutröntgen direkt